OPTIMAL MARKEDSFØRING

Schala & Partners har avanserte markedsføringsmetoder på tvers av sosiale medier og ulike nettsteder for å nå potensielle kjøpere.

Ifølge eiendomsmegler og partner i Schala & Partners Carl Berner, Kjerstin Falkum, går meglerkjeden kun god for salg hvis markedsføringen er riktig. – Vårt analysesystem finner potensielle kjøpere som har størst sannsynlighet til å være interessert i ditt objekt, forklarer Falkum.

Digital markedsføring

Annonseringen til Schala & Partners målrettes etter blant annet alder, bosted og interesse for tilsvarende boligannonser. Markedsføringspakken tilbys samtlige boligselgere, og det gjøres ikke forskjell på om boligen er dyr eller rimelig.


Schala & Partners analysesystem finner potensielle kjøpere som kan være interessert i din bolig.

Markedsføringsstrategi

Markedsføring er like nødvendig i alle prisklasser, og de rimelige boligene fortjener en like bred eksponering. – Schala & Partners markedsføringsstrategi er unik i bransjen, og kommer alle våre kunder til gode, forklarer Falkum.


Ifølge Schala & Partners Carl Berner, er markedsføring like nødvendig i alle prisklasser.

Målrettet markedsføringspakke

Pakken er målrettet etter befolkningsgruppe, flyttemønster og boligtypen man eier. – En store del av annonseringen vår er på sosiale medier. Vi annonserer både på Facebook og Instagram, hvor de beste annonsene brukes videre i markedsføringen. Dette gir best klikk på boligselgernes annonser, og høy rekkevidde til potensielle boligkjøpere, forteller Falkum.

Større synlighet

Schala & Partners mener markedsføringen av boliger bør håndteres profesjonelt for å få det beste salgsresultatet. – God markedsføring er utslagsgivende for salgsprisen. Desto mer synlig boligen er, desto bedre salgsresultater avslutter Falkum.