OPTIMAL MARKEDSFØRING
Schala & Partners har avanserte markedsføringsmetoder på tvers av sosiale medier og ulike nettsteder for å nå potensielle kjøpere.
Ifølge eiendomsmegler og partner i Schala & Partners Carl Berner, Kjerstin Falkum, går meglerkjeden kun god for salg hvis markedsføringen er riktig. – Vårt analysesystem finner potensielle kjøpere som har størst sannsynlighet til å være interessert i ditt objekt, forklarer Falkum.
Digital markedsføring
Annonseringen til Schala & Partners målrettes etter blant annet alder, bosted og interesse for tilsvarende boligannonser. Markedsføringspakken tilbys samtlige boligselgere, og det gjøres ikke forskjell på om boligen er dyr eller rimelig.
Markedsføringsstrategi
Markedsføring er like nødvendig i alle prisklasser, og de rimelige boligene fortjener en like bred eksponering. – Schala & Partners markedsføringsstrategi er unik i bransjen, og kommer alle våre kunder til gode, forklarer Falkum.
Målrettet markedsføringspakke
Pakken er målrettet etter befolkningsgruppe, flyttemønster og boligtypen man eier. – En store del av annonseringen vår er på sosiale medier. Vi annonserer både på Facebook og Instagram, hvor de beste annonsene brukes videre i markedsføringen. Dette gir best klikk på boligselgernes annonser, og høy rekkevidde til potensielle boligkjøpere, forteller Falkum.
Større synlighet
Schala & Partners mener markedsføringen av boliger bør håndteres profesjonelt for å få det beste salgsresultatet. – God markedsføring er utslagsgivende for salgsprisen. Desto mer synlig boligen er, desto bedre salgsresultater avslutter Falkum.