DIGITAL ANNONSERING AV DIN BOLIG

Vi har tatt en prat med partner og eiendomsmegler Anders Sveen om algoritmer, big data, cookies og andre avanserte begreper som dukker opp når man snakker om digital markedsføring.


– Vi ser det har gått inflasjon hos konkurrentene våre i å lage flotte navn på dataproduktene sine. For å finne riktig kjøper til din bolig bruker vi begrepet Digital Annonsering, vi trenger ikke et mer fancy ord enn det, sier Anders Sveen.
Gjennom digitale medier har markedsføringen av bolig endret seg, og man må være oppdatert på det nyeste av teknologi. Med unike markedspakker anvender man avanserte annonseringsmetoder på tvers av sosiale medier, kjente nettsteder og print. Men hva er egentlig Digital Annonsering?
Digital Annonsering gjennomføres ved å bruke en miks av annonsering på de største nettavisene og andre anerkjente nettsteder – i tillegg til annonsering på Facebook og Instagram. Dette gjør at vi treffer flere relevante interessenter og får flere potensielle kjøpere som kniver om din bolig.
– Det vil hele tiden dukke opp begreper rundt digital annonsering, men kundene er alltid fokus. Vi trenger ikke gjemme vårt suverene produkt bak et avansert navn. Vi vet at vår digitale annonsering er helt i front og til en svært overkommelig pris, forteller Anders.

Facebook og Instagram

Schala & Partners var først ute med Facebook-annonser i Oslo, og har allerede jobbet i 2 år med å finpusse produktet sitt. Man får en større effekt ved å benytte erfarne, profesjonelle samarbeidspartnere som annonserer mot et konkret publikum, fremfor å annonsere for å annonsere. Facebook er den kanalen som er mest effektiv og som kan treffe nettopp din kjøper. Annonsene blir målrettet etter kjønn, alder, geografi og andre faktorer for å finne den aktuelle kjøper for din bolig. Ved hjelp av lekre bilder, informativ tekst og en spisset målgruppe rekker vi ut til flere aktuelle kjøpere.
 

Vi ønsker ikke å annonsere alt for alle, men riktig bolig til riktig interessent.

 

VG, Dagbladet, Aftenposten og flere store norske nettsteder

– Facebook og Instagram er i seg selv gode verktøy for å synliggjøre din bolig, men annonserer du på flere av de store norske mediehusene i tillegg, skaper det magi for ditt salg, sier Anders. Dette blir en forlengelse av Facebook-effekten der kjøperen vil se boligen i en annen kontekst forteller Anders videre.
– Denne typen annonsering kaller vi “banner-annonser”, men segmenteringsfaktorene holder vi inntil videre som en bedriftshemmelighet, sier Anders. Vi mener denne løsningen er unik for Schala & Partners og gir en svært stor effekt i markedsføringen av våre boliger, forteller Anders videre.
Ta kontakt med Schala & Partners om du skal selge boligen din. Vi har de riktige verktøyene for å selge din bolig.